תנאי שימוש באתר

תנאי שימוש באתר

שלום רב וברוכים הבאים לאתר האינטרנט: https://nekodatmifne.co.il להלן: “האתר“). האתר מנוהל ומתופעל על ידי בעלי האתר  “נקודת מפנה”, עוסק מורשה מס’ 056436678 (להלן: “בעלי האתר“), ומספק למשתמש בו תכנים ומידע בקשר לשירותים המסופקים על ידי בעלי האתר.

תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות, מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

  • א. הסכמה לתנאי השימוש באתר

השימוש באתר ובתכנים המוצגים בו כפוף לתנאי השימוש שלהלן. הנך מתבקש לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה. למען הסר ספק, יודגש, כי כניסה לאתר ושימוש בו ו/או בתכניו, מעידים על הסכמתך ואישורך לאמור בתנאי שימוש אלו. במידה ואינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או מקצתם, הרי שאינך רשאי לעשות שימוש באתר זה.

אין להשתמש באתר ובתכניו באופן הנוגד את תנאי השימוש שלהלן ו/או באופן שלא הותר בתנאי השימוש במפורש, אלא אם התקבלה לכך הסכמה מפורשת של בעלי האתר מראש ובכתב.

תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר, תנאים אלה יחולו על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לעדכן מעת לעת את תנאי השימוש באתר ואת מדיניות הפרטיות והמשתמש ידאג להתעדכן בתנאים המעודכנים מעת לעת.

  • ב. השימוש באתר

השימוש באתר יעשה על פי ההוראות, כדלקמן:

  1. חל איסור מוחלט להתחזות לאדם ו/או גוף כלשהו ו/או לשדר בכל דרך שהיא כל חומר שקרי ו/או מטעה. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות, לפי שיקול דעתם הבלעדי, להשעות, לבטל ו/או לסרב לספק איזה מן השירותים הניתנים על ידם בכל מקרה של אספקת מידע ו/או חשד לאספקת מידע שאינו אמיתי, מעודכן, שלם או נכון, וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לרשות בעלי האתר על פי כל דין.
  2. הפרעה בכל דרך שהיא לפעילות האתר, אסורה בהחלט.
  3. אין לבצע כל שינוי, עיבוד, העתקה, שאיבת מידע, פירוק או הרכבה מחדש של כל אחד מרכיבי האתר.
  4. חל איסור מוחלט להפיץ “דואר זבל” (spam) ו/או לגרום ל”הצפה” של שרתי האתר בכל דרך אחרת.
  5. אין להציג את תכני האתר בכל דרך שהיא באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת- המשנה את עיצוב האתר או מחסיר ממנו תוכן כלשהו, ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
  6. אין להטעין ו/או לשדר ו/או להפיץ בכל דרך שהיא, כל חומר המכיל כל סוג של וירוס או תוכנה ‘זדונית’ ו/או קוד מחשב, המיועד להרוס, להפריע, להטריד ו/או להגביל את השימוש בכל אחד מהמחשבים, השרתים, החומרה והתוכנה המשמשים את בעלי האתר לצורך הפעלת האתר ו/או משתמשי האתר.
  7. חל איסור מוחלט על השימוש בכל יישום מחשב ו/או תוכנה ו/או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robotsוכדומה, אשר מטרתה חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. יודגש, כי אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
  8. חל איסור מוחלט לפגוע ו/או להפר בכל דרך שהיא את זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר ו/או כל זכות קניינית אחרת אשר מצויה באתר. כמו כן, אין לעשות שימוש מסחרי כלשהו באתר ללא קבלת הסכמת בעלי האתר מראש ובכתב.
  9. חל איסור מוחלט לעשות שימוש באתר ו/או בכל חלק ממנו במסגרת(frame) אתר אחר, ו/או כחלק (mirror) מאתר אחר, ללא קבלת אישור בעלי האתר לכך מראש ובכתב.
  10. חל איסור מוחלט על איסוף מידע ביחס למשתמשי האתר, לרבות, מכירה, הפצה ו/או עשיית שימוש מסחרי במידע הקיים באתר או כל שימוש אחר באופן העלול לפגוע באדם אחר.
  11. חל איסור מוחלט לבצע כל קישור לאתר מאתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות ו/או להפליה פסולה ו/או המנוגדים לחוק ו/או שפרסומם מנוגד לחוק ו/או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק.
  12. אין לבצע קישור לתכנים מהאתר שאינם דף הבית של האתר (‘קישור עמוק’). אין להציג ו/או לפרסם תכנים כאמור בכל דרך אחרת, אלא אם הקישור העמוק יהיה לדף אינטרנט באתר במלואו וכפי שהוא (AS IS), כך שניתן יהיה לצפות ולהשתמש בו באופן הזהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר.
  13. בעלי האתר לא יישאו בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור לתכנים מהאתר ומכל הצגה ו/או פרסום של תכנים כאמור בכל דרך אחרת. המשתמש באתר נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל קישור ו/או הצגה ו/או פרסום של התכנים, ומתחייב לשפות את בעלי האתר בגין כל נזק שייגרם כתוצאה מכך. הוראות אלה אינן גורעות מכל הוראה אחרת בתנאי השימוש.
  • ג. אחריות בעלי האתר

בעלי האתר משתדלים ועושים מאמצים שהמידע והתכנים המוצגים באתר יהיו מדויקים. אולם, על אף מאמצים אלה, ייתכנו שיבושים ואי דיוקים בין היתר, עקב תקלות טכניות, טעויות אנוש ו/או מעשים/מחדלים של צדדים שלישיים. מובהר בזאת, כי בעלי האתר לא יישאו בכל אחריות ביחס לתכנים המוצגים באתר ו/או בכל מכשיר בהם תכנים אלה מופיעים, בין אם מקור התכנים בחברה או בצדדים שלישיים או במשתמשי האתר. בעלי האתר לא יישאו בכל אחריות ביחס לתוכנם, מהימנותן, דיוקם, אמינותם והשפעתם על המחשבים של המשתמשים באתר. כמו כן, בעלי האתר לא יהיו אחראים לכל נזק, אי נוחות, אבדן, עוגמת נפש וכיוצא באלו תוצאות עקיפות ו/או ישירות שיגרמו למשתמש באתר ו/או לרכושו ו/או לכל צד שלישי כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתכנים ובמידע המתפרסם באתר.

זאת ועוד, מומלץ לנהוג בזהירות רבה בקשר עם התכנים המתפרסמים באתר, ובעיקר מידע מקצועי הניתן על ידי מומחים. על המשתמש מוטלת האחריות והחובה לפנות למקורות מידע נוספים בטרם ביצוע כל פעולה בהסתמך על התכנים המפורסמים באתר. במקרים בהם מפרסמים בעלי האתר מידע שימושי, יהא על המשתמש ליצור קשר ישירות עם צד ג’ הרלוונטי לצורך אימות המידע. יובהר, כי פרסום מידע מכל מין וסוג אינו מהווה עצה מקצועית ולעיתים התוכן ו/או המידע המוצגים באתר משקפים גישה או דעה אישית מסוימת של הכותב. בעלי האתר אינם אחראים לתכנים אלו ולתוצאות, ישירות ו/או עקיפות שעלולים להיגרם למשתמשי האתר ו/או לצד שלישי כלשהו. כמו כן, משתמשי האתר מתחייבים כי לא תהיה להם כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי בעלי האתר בגין האמור לעיל. השימוש באתר ייעשה על אחריותו של המשתמש הבלעדית בלבד.

  • ד. קניין רוחני

זכויות היוצרים ביחס לאתר, לרבות עיצובו ו/או סימניו המסחריים ו/או כל פעולה אחרת הייחודית והבלעדית לבעלי האתר, שמורים לבעלי האתר. אין להעתיק ו/או לפרסם את דפי האתר ו/או לבצע בהם ו/או במידע ובתכנים שבתוכם שימוש כלשהו, לרבות שימוש מסחרי, וזאת ללא הסכמתם המפורשת מראש ובכתב של בעלי האתר. חל איסור מוחלט להכניס באתר שינויים ו/או להעתיק ו/או להפיץ ו/או לשדר ו/או להציג בפומבי ו/או לבצע בפומבי ו/או לשכפל ו/או לעבד ו/או ליצור יצירות נגזרות ו/או לפרסם למכור ו/או להשכיר ו/או למסור לצד שלישי, בין אם במישרין ובין בעקיפין, כל חלק מן האתר בכל דרך ו/או אמצעי בין אם אמצעים אלקטרוניים ו/או מכאניים ו/או אופטיים ו/או אמצעי צילום ו/או הקלטה ו/או בכל אמצעי ודרך אחרת בלא קבלת הסכמתם של בעלי האתר מראש ובכתב ו/או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין.

כל המידע המופיע באתר נמצא בבעלותם הבלעדית של בעלי האתר ו/או של צד שלישי, שהרשה לבעלי האתר להשתמש בו ואין לראות במידע ובשירותים המסופקים על ידה כהקניית רישיון כלשהו ו/או זכויות כלשהן בקניין הרוחני של בעלי האתר ו/או של צדדים שלישיים, לפי העניין.

  • ה. מדיניות הפרטיות

בעלי האתר עושים כל מאמץ סביר על מנת לשמור על פרטיות הגולשים. למדיניות הפרטיות המלאה של האתר ניתן לעיין בעמוד מדיניות הפרטיות.

  • ו. שיפוי

משתמש האתר מתחייב בזאת לשפות את בעלי האתר ו/או כל מי מטעמם בגין כל דרישה ו/או תביעה ו/או נזק ו/או הפסד ו/או אבדן רווח ו/או תשלום ו/או הוצאה שייגרמו למי מהם, בין במישרין ובין בעקיפין, לרבות שכ”ט עו”ד והוצאות משפט, וזאת עקב הפרת תנאי שימוש אלה ו/או הפרת החוק על ידי משתמש האתר ו/או תביעה ו/או דרישת צד ג’ כלשהו, לרבות אך לא רק, כתוצאה מתכנים שמסר משתמש האתר ו/או כתוצאה מקישורים שביצע משתמש האתר.

  • ז. כללי

בעלי האתר רשאים לסגור את האתר ולשנות את מבנהו, מראהו וזמינותם של השירותים והתכנים הניתנים בו מעת לעת ובכל שזמן, וזאת ללא צורך בהודעה מראש. למשתמש האתר ו/או לכל מי מטעמו לא תהא כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי בעלי האתר בקשר לכך או בקשר לתקלות שיהיו באתר כתוצאה מביצוע השינויים האמורים. בעלי האתר אינם מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי המשתמש ו/או נזקים ו/או קלקולים ו/או תקלות ו/או כשלים בחומרה ו/או כשלים תוכנה ו/או בקווי התקשורת אצל בעלי האתר ו/או מי מספקיהם או ייפגע מכל סיבה אחרת, ובעלי האתר לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר ו/או עקיף, בין היתר, עבור עוגמת נפש וכיו”ב שייגרמו למשתמש האתר ו/או למי מטעמו ו/או לרכושו עקב כך. מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לרשות בעלי האתר על פי כל דין, בעלי האתר ו/או מי מטעמם יהיו רשאים לחדול את השימוש של מי ממשתמשי האתר אם לא יעמוד במי מתנאי שימוש אלו, ועל פי שיקול דעתם הבלעדי של בעלי האתר ו/או מי מטעמם.

על הסכם זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע להסכם זה והשימוש באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.

  • ח. צור קשר

במידה ומי ממשתמשי האתר סבור, כי פורסם באתר תוכן הפוגע בו, ניתן ליצור קשר עם מפעילי האתר בפרטי הקשר, כדלקמן:

נקודת מפנה, בשמת 4, שוהם.

טלפון: 03-9793875; פקס: 03-9793875

דוא”ל: nekodatmifne@gmail.com